x
T A T V A N T S O

info@tatso.org.tr

Duyurular

Türkiye – Türkmenistan İş Forumu

Detaylar

TATVAN TSO VE DAKA İŞBİRLİGİ İLE 16-17 MART TARİHLERİNDE ODAMIZ KONFERANS SALONUNDA 10:00 – 17:00 SAATLERİ ARASINDA “ISO 9001:2015 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ İLE ISO 10002 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ SİSTEMİ EĞİTİMLERİ” DÜZENLENECEKTİR. KONTENJAN SINIRLI OLUP EĞİTİM ÜCRETSİZDİR. EĞİTİME KATILMAK İSTEYEN ÜYELERİMİZİN, 0507 060 13 50 NUMARALI TELEFONDAN ODAMIZ BASIN – YAYIN MEMURU HAKAN OKAY İLE İLETİŞİME GEÇMESİ GEREKMEKTEDİR. 
TATVAN TİCARET VE SANAYİ ODASI BAŞKANLIĞI (14.03.2019)
ISO 9001: 2015 KALİTE YÖNETİM SİSTEMLERİ TEMEL EĞİTİMİ:
Kurumsal Gelişim Eğitim Programları kapsamında düzenlediği eğitim 1 tam gün sürecektirEğitim konu başlıkları şu şekildedir;• Standartlar ve tarihçesi• Kalite Terimler Kavramlar• ISO 9001:2015 Standart Şartları• Risk analizleri ve proses yaklaşımı• İyileştirme 
ISO 10002 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ŞİKAYET YÖNETİM SİSTEMİ TEMEL EĞİTİMİ:
Kurumsal Gelişim Eğitim Programları kapsamında düzenlediği eğitim 1 tam gün sürecektirEğitim konu başlıkları şu şekildedir;• Standartlar ve tarihçesi• Müşteri Tipleri • ISO 10002: 2004 Şikâyetlerin ele alınması için klavuz şartları• Prensipler• Şikâyetleri Ele Alma Prosesinin kurulması ve işletilmesi• Politika, görev yetki ve sorumluluklar ve şikâyetlerin kapatılması• İyileştirme fırsatları
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ İÇ TETKİK EĞİTİMİ:
Kurumsal Gelişim Eğitim Programları kapsamında düzenlediği eğitim 1 tam gün sürecektir. 
Eğitim konu başlıkları şu şekildedir;• TS EN ISO 9001 Standardı Maddelerinin Tetkik Görevlisi Gözüyle Yorumlanma• TS EN ISO 19011 Standardının Tanımı• Tetkik Çeşitleri• Tetkikin Faydaları• Tetkikin Yönetimi• Tetkikin Planlanması• Soru Listelerinin Hazırlanması• Tetkikin Sonuçlandırılması ve Rapor Yazımı• Tetkik Görevlisi Sorumlulukları• Pratik ve Örnek Çalışmalar

Paylaş